lunes, 23 de noviembre de 2015

El rastre digital


En aquest tema, relacionat amb internet i amb les coses que es pujen a les xarxes socials, on eixes coses mai seran borrades, ja que totes les coses que es posen es queden a l'anomeda 'nube' i ahí no es pot accedir al teu gust, és a dir que eixes coses són eternes.
Afortunadament mai he tingut ninguna mala experiencia en el relacionat amb les xarxes socials i amb alguna cosa de la que em penedisca, però si que conec gent que a causa de algo pujat a les xarxes ara la seua haja canviat , a pitjor o a millor, però casi sempre és a pitjor perquè el contingut del que han pujat és d'algún tema sexual o molt vergonyòs i això provoca que l'altre gent es riga d'ells o es mofe constantment. Encara que mai he tingut una mala experiencia si que em penedisc de haver pujta algo a les xarxes, ja que quan era més xicotet pujava cosas que actualment m'avergonyiria, però això no ha provocat ningun problema, ja que són coses normals. Si alguna vegada patirà un problema dels que es planteja en el video el primer que faria seria denunciar-ho o intentar parlar amb eixa persona per a que això s'eliminarà, però segurament no s'eliminaria, llavors tendria que denunciar-ho i comentar-ho amb alguna persona que siga molt de la meua confiança per a poder solucionar-ho, és a dir amb ma mare, mon pare o algú de la meua familia que m'aconsellara o m'ajude en eixe problema, que és molt greu. 
Quan utilitze internet per a posar algo en les xarxes o comprar algo o algun cas en el que tinc que posar informació personal o vaig a compartir algo relacionat en mi, sempre intente que la pàgina on vaig a posar això siga fiable, és a dir que el lloc on vaig a posar eixe informació siga seriós i no vaja a enganyar-me. En el cas de posar alguna foto, video o comentari en alguna xarxa m'assegure que estic segur d'això que vaig a posar i que no vaig a arrepentir-me d'això, ja que eixa cosa pot ser borrada, però seguirà sempre en la anomenada 'nube'.

Marcos Barberán.

Açò ho he realitzat gràcies a aquest vídeo

No hay comentarios:

Publicar un comentario