viernes, 15 de enero de 2016

Carta de presentació

CARTA DE PRESENTACIÓ

La carta de presentació és un dels documents que s'utilitzen en el procés de cerca d'ocupació. És un escrit en el qual s'assenyala la nostra disposició a treballar en una empresa. La carta de presentació acompanya al currículum vitae i pretén atraure l'atenció del responsable de selecció de personal de manera que ens tinga en consideració com a candidat a cobrir un lloc de treball.


CARACTERÍSTIQUES (COM HA DE SER)

Utilitzar tant en la carta com en el currículum vitae el mateix format de paper i de la mateixa qualitat.
La carta s'ha d'escriure en paper DIN A4.
No ha d'ocupar més d'un foli.
Cal cuidar la redacció i vigilar les faltes d'ortografia.
Procurar no utilitzar frases llargues.
No repetir paraules, utilitzar sinònims o canviar l'expressió.
La carta ha de ser positiva.
La carta deu 'vendre' al redactor, és a dir a la persona que cerca ocupació.
Guarda una còpia de la carta perquè, en cas de ser seleccionat, saber exactament que és el que es va escriure i que aspectes van ser ressaltats. Sempre transcorre un temps entre la carta i la contestació.


QUIN ÉS EL SEU CONTINGUT

Dades personals

Nom i cognoms del remitentCalle, nº, trepitgeCodi postal - CiutatTelèfon de contacteTelèfon mòbile-mail


Dades de l'empresa

Nom de l'empresa
Departament (si cal)
Nom i cognoms de la persona a la qual es dirigeix (si es coneix)
Adreça
Codi postal - Ciutat


No hay comentarios:

Publicar un comentario