La carta de presentació és un dels documents que s'utilitzen en el procés de cerca d'ocupació. És un escrit en el qual s'assenyala la nostra disposició a treballar en una empresa. La carta de presentació acompanya al currículum vitae i pretén atraure l'atenció del responsable de selecció de personal de manera que ens tinga en consideració com a candidat a cobrir un lloc de treball.
CARACTERÍSTIQUES (COM HA DE SER)
Utilitzar tant en la carta com en el currículum vitae el mateix format de paper i de la mateixa qualitat.
La carta s'ha d'escriure en paper DIN A4.
No ha d'ocupar més d'un foli.
Cal cuidar la redacció i vigilar les faltes d'ortografia.
Procurar no utilitzar frases llargues.
No repetir paraules, utilitzar sinònims o canviar l'expressió.
La carta ha de ser positiva.
La carta deu 'vendre' al redactor, és a dir a la persona que cerca ocupació.
Guarda una còpia de la carta perquè, en cas de ser seleccionat, saber exactament que és el que es va escriure i que aspectes van ser ressaltats. Sempre transcorre un temps entre la carta i la contestació.
QUIN ÉS EL SEU CONTINGUT
Dades personals
Nom i cognoms del remitentCalle, nº, trepitgeCodi postal - CiutatTelèfon de contacteTelèfon mòbile-mailDades de l'empresa
Nom de l'empresaDepartament (si cal)
Nom i cognoms de la persona a la qual es dirigeix (si es coneix)
Adreça
Codi postal - Ciutat
No hay comentarios:
Publicar un comentario